wtorek, 7 lutego 2012

Dziwaczna Przygoda cz.1

dziwaczna przygoda początek:(cz.1)

Gdzie ja jestem ... kim jesteś?
Em...Karolina weź znowu nie udawaj.Zawsze tylko udajesz.Fajna nie jesteś 
Ale kim ty jesteś-zapytałam
Wróżką zębową wiesz ... 
Ale ... ale ... gdzie ja jestem?
Karolina ... to się robi nudne ... powiedz,że udajesz i tyle ... !
Ale co ja udaje!?-Wrzasnęłam na cały dom
To co zawsze ... to,że niby na przykład nie wiesz gdzie jesteś,Nie wiesz kim jesteś ale ok...skoro chcesz to poudaje z tobą ... Jestem twoim Bratem.Na imię mam Andrzej ... już OK?
Ok ... hej Andrzej -powiedziałam
O jejku z tobą się nie da normalnie żyć...Mamo!

Po chwili przyszła piękna kobieta w czerwonej bluzce i czarnych leginsach,Miała piękne blond włosy które opadały jej na ramiona.

Tak Andrzej?-zapytała
Mamo ! Karolina udaje,że nie wie kim jesteśmy!Powiedz jej coś bo mam już dość!
Nagle kobieta podeszła do mnie i powiedziała:
Ej ... Karolciu nie denerwuj braciszka.Wiesz,że musi się uczyć na ten test-powiedziała bardzo łagodnie.
Pokiwałam głową.O ile pamiętam moja mama była gruba miała brzydki czarny warkocz i całymi dniami Krzyczała i Krzyczała.
Karolina!Idź do siebie!Przecież masz swój pokój!-powiedział Andrzej
Ale gdzie?-zapytałam
Jeju!Na górze!Pojedziesz windą ... to jest 3 piętro !
Jesteśmy w Hotelu?
Nie!Jesteśmy w domu ! idź już z tąd!

Zobaczyłam Windę.Była śliczna.Wbiegłam do niej i kliknęłam guzik ''3''.
Gdy przyjechałam zobaczyłam piękny , Wielki napis ''Pokój Karolci''
Wbiegłam do pokoju.Było tam pełno misiaków,książek,pisaków i wiele więcej.
Usiadłam na łóżku...jedyne co mnie dziwi to :

JAK SIĘ TU ZNALAZŁAM?

Gdzie jest moja dawna mama,Tomek,Ania,Michał i Martynka.
Gdzie oni są?Mama sama się nimi nie zajmie!(moje rodzeństwo)

Nagle zdałam sobie sprawę ... przecież mam to co chciałam ... CDN


Pozdrawiam i zapraszam na cz.2!


1 komentarz: