niedziela, 12 lutego 2012

VIP Girl cz.1

Mamo!wychodzę!
Dobrze Marta!powodzenia na teście!
Hej,jestem Marta,chodzę do klasy 5.Moja klasa jest całkiem fajna(nie licząc osób).W szkole lubiana nie jestem.Bardzo bym chciała mieć najlepszą przyjaciółkę ale ... nie wiem czy taką znajdę.Jest za 5 Ósma a ja dopiero wychodzę z domu.Wybiegłam i popędziłam w stronę szkoły.Nerwowo popchnęłam wielkie szklane drzwi i wbiegłam do szatni.Zdjęłam ciepły ale brzydki polar i pobiegłam do mojej klasy.Lekcja już się rozpoczęła.Mocno popchnęłam drzwi i wbiegłam do klasy krzycząc:''JESTEM''.
Akurat tak nieszczęśliwie wyszło,że przewróciłam drzwiami śmietnik i wszyscy zaczęli się śmiać.Pani kazała mi posprzątać bałagan.Kiedy w końcu usiadłam w ławce(sama rzecz jasna)pani wreszcie zaczęła lekcje.Po dzwonku wyszłam na przerwę.Usiadłam pod klasą.Kilka dziewczyn grało w gumę , kilka chwaliło się komórkami a ja dała bym wszystko abym mogła bawić się z nimi ... jako jedyna na korytarzu siedziałam pod klasą.Siedziałam bez czynnie modląc się aby ten głupi dzwonek wreszcie zadzwonił.Nareszcie!Weszłam do klasy.Oczywiście wcześniej tradycyjnie walnęłam się w ławkę.
-Marta!Ty zawsze coś zepsujesz!-Krzyknęła koleżanka
-Ale ... Ale ... ja ...
-Dobra cicho bądź!jesteś głupia i pozostaniesz głupią dziewczynką!
Usiadłam w ławce i zaczęłam mazać po zeszycie ... nagle ....


CDN :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz